چگونه خواب خوب

آیا شما می خواهم به انجام این کار شدید ورزشی در شب ؟ این است که اتاق خواب خود را هنوز هم در ظروف سرباز یا مسافر ؟ اگر شما می خواهید به خواب خوب و حفظ سلامت خود را, شما باید در نظر بگیرید تغییر عادات خواب خود را اگر شما می خواهید به ماندن بگیرید به خوبی و خواب مانند یک کودک.

چوب به یک برنامه خواب که در آن شما رفتن به رختخواب در همان زمان و از خواب بیدار در همان زمان حتی در تعطیلات آخر هفته. این کمک می کند تا بدن خود را تنظیم ساعت و می تواند کمک به شما به خواب رفتن و خواب ماندن در شب.

استراحت و انجام ورزش شدید در شب. بهتر خواهد بود اگر شما به عادت کردم از کار کردن بعد از طلوع آفتاب و استراحت پس از غروب آفتاب به دلیل این تغذیه یانگ و یین در شب. انجام شدید ورزشی در شب می تواند شما را مختل یین و آن را دشوار است به خواب رفتن.

اگر شما مشکل در حال خواب, جلوگیری از چرت زدن به خصوص در بعد از ظهر. قدرت چرت زدن ممکن است کمک به شما از طریق روز, اما اگر شما پیدا کردن که شما نمی توانید به خواب رفتن در هنگام خواب از بین بردن حتی کوتاه catnaps ممکن است کمک کند.

Rest and do not do intense exercise at night. (Image: pixabay / CC0 1.0)

استراحت و انجام ورزش شدید در شب. (تصویر: pixabay / CC0 1.0)













بسیاری از مردم می خواهم به اجازه برقی فن ضربه در برابر بدن خود را در شب و یا ترک یک پنجره باز زمانی که آنها خواب. باستان گفت: “اجتناب از باد است مانند اجتناب از شمشیر است.” زمانی که بدن خود را در معرض یک پیش نویس آن است که به احتمال زیاد به بیمار.

بررسی اتاق خود را برای سر و صدا و یا دیگر حواس او را پرت. این شامل یک تخت شریک اختلالات خواب مانند خروپف. در نظر با استفاده از خاموشی پرده eyeshades گوش بند “نویز سفید” دستگاه رطوبت ساز, طرفداران و دستگاه های دیگر.

خواب راحت تشک و بالش. مطمئن شوید که تشک شما راحت است و حمایت شده است. باید بالش راحت و اتاق را جذاب و دعوت برای خواب اما همچنین مطمئن شوید که اتاق خود را عاری از مواد حساسیت زا که ممکن است شما را تحت تاثیر قرار و اشیاء که ممکن است باعث شود شما را به لغزش و یا سقوط اگر شما باید برای به دست آوردن در طول شب.

خوردن بزرگ یا تند غذا می تواند باعث درد و ناراحتی ناشی از سوء هاضمه است که می تواند آن را سخت به خواب. اگر شما می توانید اجتناب از خوردن وعده های غذایی بزرگ برای دو تا سه ساعت قبل از خواب. سعی کنید یک میان وعده سبک 45 دقیقه قبل از خواب اگر شما هنوز هم گرسنه است. همچنین نوشیدن آب بیش از حد قبل از رفتن به رختخواب در غیر این صورت شما خواهد شد در معرض ابتلا به بلند شدن در شب برای استفاده از توالت خواهد شد که تاثیر خود را خواب.

Sleep on a comfortable mattress and pillows. (Image: via pixabay / CC0 1.0)

خواب راحت تشک و بالش. (تصویر: از طریق pixabay / CC0 1.0)













بدن شما نیاز به زمان برای تغییر به حالت خواب پس از صرف آخرین ساعت قبل از خواب انجام فعالیت های آرام بخش مانند خواندن. برای برخی از مردم با استفاده از دستگاه های الکترونیکی مانند لپ تاپ می تواند آن را سخت به خواب رفتن, چرا که این نوع خاص از نور ساطع شده از صفحه نمایش این دستگاه های فعال مغز است. اگر شما مشکل در حال خواب, جلوگیری از الکترونیک قبل از خواب و یا در وسط شب.

اگر شما نمی توانید به خواب رفتن را به یک اتاق دیگر و آرامش کاری تا زمانی که شما احساس می کنید خسته شده اید. بهتر است به کار مواد, کامپیوتر و تلویزیون از خواب محیط زیست است. اگر شما دیپلم یک فعالیت خاص یا مورد با اضطراب در مورد خواب آن را حذف از خود معمول زمان خواب.

اگر پاهای خود را در معرض یک پیش نویس در حالی که شما خواب گردش خون ضعیف رخ خواهد داد. هنگام بیدار شدن از خواب پاهای خود را ممکن است احساس سفت است. بنابراین حتی زمانی که هوا گرم است بهتر است برای پوشش دادن پای خود را با یک پتو نازک و یا ورق.

ترجمه شده توسط یوسف وو و edited توسط هلن

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

حالت نشسته شما باید به جلوگیری از

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>