حالت نشسته شما باید به جلوگیری از

اگر شما یک کارگر دفتر و یا کسی که با این نسخهها کار از صفحه اصلی شما خواهد بود به احتمال زیاد نشستن در مقابل یک کامپیوتر به طور مداوم برای چند ساعت تقریبا هر روز. راه شما نشستن را تا حد زیادی بر سلامت جسمی خود را در آینده است. فقیر حالت نشسته می تواند در واقع سرعت بخشیدن به بدتر شدن عضلات و مفاصل شما را ضعیف و ناتوان و حتی قبل از اینکه شما آمار سن.

استقرار و اندازه صندلی

گاهی اوقات اشتباه وضعیت نشستن می تواند یک عادت شکل گرفته با توجه به نوع صندلی شما نشسته به طور منظم. اگر شما با استفاده از صندلی پایین بدن شما به طور طبیعی در آن غرق. این خواهد پهلو لگن عقب ساخت سر شیب رو به جلو و همچنین منحنی ستون فقرات. اما اگر شما استفاده از یک صندلی پاهای خود را ممکن است اویزان بالاتر از کف. این می تواند پرتاب تعادل خود را خاموش و علت برخی از جدی درد جسمی در آینده است.

ژست برای جلوگیری از

تکیه به جلو

این یکی از رایج ترین حالت نادرست است که مردم به استفاده از در حالی که نشسته به ویژه هنگامی که آنها در حال نشستن در مقابل کامپیوتر خود و خیره در روی صفحه نمایش. زمانی که شما نشستن در این وضعیت بدن خود را به پایان خواهد رسید که مبتلا به مشکلات مختلف مانند گردن درد, شانه درد, زانو درد و…. بسیاری از افراد لاغر به جلو به طوری که آنها می توانید ببینید همه چیز بر روی مانیتور با وضوح بیشتری. اما به جای انجام این کار بسیار بهتر است برای شما به راست نشستن و آن را روی مانیتور به صورت خود.

(Image: Screenshot / YouTube)

تکیه به جلو در حالی که نشسته می تواند منجر به مشکلات مختلف مانند گردن درد, شانه درد و زانو درد. (تصویر: Screenshot / YouTube)













نیمه دروغ گفتن

این است که اساسا مخالف مطرح “متمایل به جلو است.” یک فرد در این مطرح خواهد شد و رکود خود را پشت روی صندلی اساسا داشتن بدن در یک زاویه 45 درجه به صندلی سطح. این است که معمولا مطرح, بسیاری از مردم استفاده از در هنگام تماشای فیلم بر روی یک مبل یا lazily انجام کار خود را از خانه. این اشکال مطرح است که عبور از آن در عضله بار به ما استخوان و حتی اعصاب که در دراز مدت است که در همه چیز خوب است.

Cross-legged

اگر شما با تمرکز کامل برای بیش از حد طولانی به صورت منظم رباط کشش بین پاها و کمر می تواند تحت تاثیر قرار گرفتن که در نهایت آسیب اعصاب نیز هست. دیگر شما نشستن در وضعیت فشار بیشتری اعمال می شود در پاها که به دلیل جریان خون در منطقه خواهد بود مهار شد. به عنوان یک نتیجه, برخی از مناطق ممکن است ظهور رگهای واریسی. اگر شما در حال حاضر واریس وضعیت احتمالا بدتر.

(Image via pixabay / CC0 1.0)

اگر شما با تمرکز کامل برای بیش از حد طولانی به صورت منظم رباط کشش بین پاها و کمر می تواند تحت تاثیر قرار گرفتن. (تصویر: از طریق pixabay / CC0 1.0)













استقرار حق

وضعیت خوب اساسا تضمین می کند که نقاط حساس بدن خود را در تراز وسط قرار دارد به درستی به طوری که در دراز مدت آسیب به حداقل برسد. وجود واحد مطلق حق استقرار در حالی که نشسته است. از آن خواهد شد بستگی به عوامل مختلف مانند یک فرد ارتفاع نوع صندلی و…. به اطمینان حاصل شود که شما پایبند به عنوان نزدیک به عنوان ممکن است به خوبی وضعیت نشستن همیشه باید پای خود را بر روی زمین و یا بر روی یک زیر پایی.

وجود دارد باید فاصله بین پشت زانو و صندلی. نگه داشتن شانه ها آرام است. باید زانو و ساعد موازی کف هر زمان ممکن است. زانو باید قرار داده شود و در همان ارتفاع و یا کمی پایین تر از باسن. اگر شما در مقابل یک کامپیوتر مطمئن شوید که مانیتور حداقل سطح چشم. در نهایت نشستن نیست به طور مداوم برای ساعت های طولانی. بهتر است نگاهی به 10 دقیقه استراحت برای هر ساعت نشستن.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به لیست ایمیل ما

یک اسیر لاک پشت و بودا بازگشت برکت

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>