این اکیناوایی راز طول عمر

شناخته شده برای داشتن امید به زندگی بالا در مقایسه با سایر نقاط جهان Okinawans ممکن است کشف کرده که مقدس از زندگی یک زندگی سالم است. همیشه تعجب می کنم در مورد آنچه که دقیقا آنها را برای ناهار و شام ؟

“خوردن سبزی خود را” مادران ما استفاده می شود به می گویند. برخی از مردم غفلت اهمیت سبزیجات از دوران کودکی اغلب با پوشیدن یک چهره نفرت پس از گرفتن یک طعم و مزه از آنها. به Okinawans سبزیجات یک جزء اصلی از رژیم غذایی خود بخش عمده ای از زندگی خود را. حتی در سنین آنها یافت می شود جوانی به جوانان است. این الهام بخش مردم در سراسر جهان به خوردن “اکیناوایی” راه.

اکیناوایی رژیم غذایی و مزایای

اوکیناوا یکی از ژاپن بزرگترین جزایر. این جزیره در نظر گرفته شده است یکی از آبی مناطق یکی از 5 مناطق در جهان که در آن جمعیت دارای امید به زندگی بالا و پایین-ریسک نرخ به بیماری های ناتوان کننده مانند قلب شکست دیابت و چاقی است.

طول عمر خود می تواند نسبت به خود و محیط زیست, ژن, شیوه زندگی و رژیم غذایی است. اکثر مردم فکر می کنم که اکیناوایی رژیم غذایی است که فقط یک برنامه یک لیست از آنچه به خوردن صبحانه برای شام اما بیش از آن است. آن است که در آن ریشه های یک سبک خوردن دست و گذشت را از طریق نسل.

رژیم غذایی Okinawans سرشار از کربوهیدرات و کم کالری و چربی است. دلیل این است که سنتی اکیناوایی رژیم غذایی مبتنی بر گیاه: کدو تنبل, خربزه تلخ, فلفل, انار, سیب زمینی شیرین و لوبیا به نام چند. “غلبه زرد سبزیجات باعث می شود این رژیم غذایی سرشار از کاروتنوئید است که می تواند به کاهش التهاب و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن,” می گوید: چاقی متخصص تغذیه ملیسا Rifkin, R. D.

A traditional cafe in Okinawa. (Image: Pixabay / CC0 1.0)

یک کافه سنتی در اوکیناوا. (تصویر: Pixabay / CC0 1.0)













برنج بخشی از یک اکیناوایی غذا, اما این است که در مقادیر کوچکتر است. در عوض بسیاری از کالری آمده از بنفش و نارنجی سیب زمینی شیرین. توفو و قارچ تکمیل وعده غذایی.

Okinawans شامل ماهی و گوشت و لبنیات و تخم مرغ در وعده های غذایی خود را, اما آنها اشغال یک بخش کوچک از میز ناهار خوری. به آنها “گوشت نمک و فلفل به جای غذای اصلی می گوید:” سلامتی هماهنگ کننده Tomeka گل.

مواد غذایی نیز دیده می شود به عنوان یک دارو. این اکیناوایی رژیم غذایی ویژگی های جنبه های سنتی طب چینی. مانند گیاهان و ادویه جات ترشی جات هستند که بسیار برای سلامتی مفید مانند زردچوبه و mugwort گنجانده شده است.

همانطور که برای غذا خوردن شیوه های فکر خوردن است انجام می شود. Okinawans آن را انجام دهد با خوردن تنها تا زمانی که آنها در حال سیری — اما نه لزوما کامل. این است که به نام “hara hachi bu” توسط مردم محلی.

از یک تغذیه ای, نقطه نظر, مغذي محتوای سنتی اکیناوایی رژیم غذایی استفاده می شود 85 درصد کربوهیدرات 9 درصد پروتئین و 6 درصد چربی است. با نوسازی از تولید مواد غذایی, رژیم غذایی تغییر کرده است. امروز از آن است که 58 درصد کربوهیدرات و 15 درصد پروتئین و 28 درصد چربی است. نه تنها رژیم غذایی ضد التهاب, اما آن را نیز یک آنتی اکسیدان قوی.

رژیم غذایی خود را بسیار سالم است که هنگامی که شما آن را در مقایسه با ایالات متحده شما می شود شگفت زده شده توسط بزرگ شکاف. مردم در حال مرگ از بیماری های قلبی در این جزیره هستند 6 تا 12 بار کمتر در مقایسه با ایالات متحده; سرطان پروستات خطرات 7 بار کمتر به سرطان روده بزرگ مرگ و میر 2 تا 3 برابر کمتر و مرگ با سرطان پستان در میان Okinawans است 5.5 برابر کمتر احتمال زیاد اتفاق می افتد از آمریکایی ها.

Okinawans love their sweet potatoes. (Image: maxpixel / CC0 1.0)

Okinawans عاشق سیب زمینی شیرین. (تصویر: maxpixel / CC0 1.0)













اکیناوایی برنامه غذایی نمونه

در حال حاضر برنامه غذایی. به شما برخی از ایده اکیناوایی برنامه غذایی, در اینجا برخی از نمونه شما می توانید سعی کنید از صبحانه تا شام.

صبحانه ویژگی های برنج قهوه ای و ناتو ناتو (دانه های سویا تخمیر). و به راحتی نیز در حال حاضر است و اغلب در خدمت با سویا و سبزیجات. و البته وجود دارد میسو سوپ. هم بزنید سیب زمینی سرخ کرده خربزه تلخ, بامبو و کلم خدمت در کنار مقدار کمی از ماهی و گوشت خوک و توفو یا تخم مرغ composes شام و ناهار. ظروف جانبی مانند mugwort سرخ کرده سبزی از سیب زمینی شیرین گیاهان و ترشی جلبک دریایی به همراه بشقاب سبزیجات. یک بشقاب کوچک از میوه ها نگهداری می شود برای دسر. و گاهی در موارد خاص یک برندی ساخته شده از دانه ارزن است که خدمت کرده است برای تفریح و استراحت شب است.

علاوه بر رژیم غذایی Okinawans لذت بردن از یک رابطه نزدیک با یکدیگر; اجتماعی خود پیوند و تعلق خاطر بسیار قوی هستند. تمام این ترکیب با لحاظ جسمی فعال بودن, آیا آن را در باغ و یا در جای دیگر.

بنابراین شما باید دستور غذا را برای یک عمر طولانی: یک رژیم غذایی متعادل این شرکت از خانواده و دوستان یک سبک زندگی فعال و حس شادی در زندگی است. در حال حاضر آنچه از شما انتظار دارند ؟

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

هنر نقد و بررسی: بانوی موسیر

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>