کرم های ضد آفتاب: 7 Sun-حفاظت از مواد غذایی برای پوست شما

خورشید شروع به احساس کمی داغتر هر سال درست است ؟ شما باید مراقب باشید چرا که در دراز مدت قرار گرفتن در معرض می تواند آسیب سیستم ایمنی بدن را تسریع پیری پوست و ایجاد سرطان پوست است. همه خوب نیست.

با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیش از 2 میلیون نفر در سراسر جهان دچار سرطان پوست در سال است. برای محافظت از پوست در برابر آسیب های ما مستعد برای استفاده کافی کرم های ضد آفتاب برای محافظت از. اما به علت های مختلف سوال برانگیز سرطان زا سازگار با محیط زیست مضر مواد شیمیایی اضافه شده به برخی از محصولات ضد آفتاب بهتر است به استفاده از آنها در حد متوسط است. بهترین شرط بندی شما برای SPF (عامل محافظت در آفتاب) sun-حفاظت از مواد غذایی است.

رژیم غذایی تاثیر التهاب در بدن است. آفتاب سوختگی نوعی التهاب و تکرار سوختن از خورشید خطرناک است. وقتی که می آید به حفاظت از بدن خود را از انرژی خورشیدی overexposure ضد التهابی مواد غذایی نقش عظیمی. این مربوطه به خصوص در جریان ماه های تابستان.

1. زغال اخته

برای اولین بار در لیست این است که زغال اخته. این شیرین آبی تیله دارای آنتی اکسیدان قوی در برابر رادیکال های آزاد است که سرعت پیری پوست و آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش است. علاوه بر این که زغال اخته نیز غنی از ویتامین C است که چین و چروک ضد پیری و مواد مغذی

2. سیب زمینی شیرین

علاوه بر اینکه علاوه بر بزرگ به رژیم غذایی خود سیب زمینی شیرین, بالاتر در بتا-کاروتن محتوا از بسیاری از سبزیجات وجود دارد. بتاکاروتن یک رنگدانه معمولا موجود در میوه ها است که کمک می کند تا به دفاع از پوست خود را از اشعه uv. در میان گونه های مختلف از بنفش و سیب زمینی شیرین است دیگر مواد مغذی برای حفاظت از اشعه ماوراء بنفش مانند cyanidin و peonidin. این دو آنتی اکسیدان ها معمولا مورد استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی کرم برای افزایش حفاظت از اشعه ماوراء بنفش قدرت.

Besides being a great addition to your diet, sweet potato is higher in beta-carotene content than most veggies out there.(Image: Pixabay / CC0 1.0)

علاوه بر اینکه علاوه بر بزرگ به رژیم غذایی خود سیب زمینی شیرین بیشتر است بتا-کاروتن محتوا از بسیاری از سبزیجات وجود دارد. (تصویر: Pixabay / CC0 1.0)













هندوانه

هندوانه خوب است به عنوان یک میان وعده و یک منبع حفاظت از خورشید است. این میوه حاوی میزان بالایی از لیکوپن است که با توجه به سال 2012 مطالعهجذب هر دو تابش UVB و UVA. اما آن را در هفته برای آن اثر به نظر می رسد به دلیل عادی گردش و یا تمدید زمان از پوست است که در محدوده 40 تا 56 روز.

ماهی

ماهی همچنین اضافه کردن برخی از دفاعی و مواد مغذی به پوست شما. های آب سرد مانند ماهی سالمون و ماهی خال مخالی و قزل آلا در حال لود شده با اسیدهای چرب امگا-3 است که محافظت در برابر تخریب های نور خورشید. دو وعده ماهی در هفته کافی است. اما اگر شما به غذاهای دریایی, مکمل های روغن ماهی ،

بادام

اگر شما سراغ میان وعده غذایی, میان وعده بادام بهترین ها را برای ارزش تغذیه ای خود را. آنها در حال پر کردن و بسته به مقدار زیادی از مواد مغذی مانند فیبر و کلسیم است. به عنوان یک آفتاب حفاظت از آنها را فراهم ویتامین E. گذشته از اینکه یک سپر قوی در برابر اشعه uv و ویتامین E نیز شناخته شده است برای حفظ جوانی پوست به پوست با تشکر از خواص مرطوب کننده.

Fish also adds some defensive nutrients to your skin. (Image: Screenshot / YouTube)

ماهی همچنین اضافه کردن برخی از دفاعی و مواد مغذی به پوست شما. (تصویر: Screenshot / YouTube)













شکلات تیره

تمام زمان های مورد علاقه شکلات است نه فقط یک درمان لوکس برای جوانه های چشایی خود را, آن را نیز به خوبی محافظت در برابر اشعه خورشید را. با توجه به یک مطالعهمنظم مصرف flavanol-غنی شکلات تیره کمک های مالی مصرف کننده با شدن زمان photoprotection یک فرایند بیوشیمیایی در نظر گرفته شده برای مقابله با تخریب های نور خورشید. در علاوه بر این به flavanol شکلات تیره نیز سرشار از آنتی اکسیدان بهبود سلامت شناختی و مبارزه با استرس است.

چای

دوستداران چای در حال رفتن به با خوشحالی به می دانیم که نوشیدنی مورد علاقه خود را افزایش دفاع از خود در برابر اشعه های خورشید را. چای سیاه و چای سبز بسته بندی شده با flavanol یک آنتی اکسیدان است که خود را نگه می دارد پوست آفتاب سوختگی-رایگان. چای سبز ممکن است بهتر انتخاب بین این دو به دلیل خواص دفاعی در برابر UVA و آسیب کلاژن از دست دادن.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

یک راهنمای ساده برای طعم Taoyuan

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>