جلوگیری از نشستن شروع چمباتمه

مردم در غرب به ندرت چمباتمه زدن. تنها شانس هستند که حضور آنها در یوگا و یا بازی رایانه کلاس که در آن برای بسیاری از موقعیت یکی از ناراحتی. راه ما نشستن تکامل یافته به چیزی کاملا دور از “کهن” چمباتمه; صندلی در همه جا تبدیل شده. این امر می تواند یک مشکل اگر ما نمی نشستن برای چنین مدت طولانی. امروزه با بیشتر افراد درگیر در مشاغل یقه سفید ها به نشستن 8 تا 10 ساعت در روز است. تنها استثنا زمانی که آنها تا به راه رفتن به جلسات خود را در زمان استراحت و یا رفتن برای ناهار. این باعث شده است تا بدن قادر به از سرگیری آن طبیعی عضلانی و اسکلتی شکل گیری باعث ضعیف تر پشت پایین تر و منجر به مشکلات مزمن.

پس چرا نشسته است و خیلی بد برای شما? زمانی که شما نشستن تیاو در انحنای کمری بخش از ستون فقرات چرخش غیر طبیعی و عضلات باید برای تنظیم به این دولت است. به دلیل آن را غیر طبیعی عضلات منقبض کردن و رها نمی حتی زمانی که شما ایستاده که منجر به درد پشت. وضعیت بدتر و بر اساس چه مدت شما باقی بماند در این موقعیت. اضافه کردن به این است که فشار ناشی از وزن بدن خود را بالا در ستون فقرات باعث فشار بر روی دیسک.

نشستن برای چند ساعت منجر به کاهش فعالیت متابولیک افزایش مقاومت به انسولین و افزایش وزن. پس چه می توانید انجام دهید ؟

چمباتمه

چمباتمه بر خلاف نشسته ارائه می دهد یک انحنای طبیعی برای ستون فقرات. این شده است به شکل سنتی از نشستن در بسیاری از فرهنگ های آسیایی است. و این یک راه طبیعی برای استراحت. بدن خود را با این نسخهها کار بر روی این اصل است که اگر شما استفاده از آن را در راه خاص آن سازگار نسبت به آن, به عنوان مثال, اگر شما نمی خم شدن لگن به طور کامل حداقل یک بار در در حالی که آن را به تدریج دشوار است برای انجام این کار به عنوان زمان می رود توسط.

(Image: Screenshot / YouTube)

چمباتمه بر خلاف نشسته ارائه می دهد یک انحنای طبیعی برای ستون فقرات. (تصویر: Screenshot / YouTube)













مفاصل خود را حمل مایع سینوویال است که به تغذیه غضروف برای عملکرد درست. هنگامی که شما کشش و فشرده سازی مفاصل به اندازه کافی در بدن تولید را متوقف می کند این مایع چون شما را به استفاده از این تابع. این مفاهیم گسترده تر برای سلامت کلی خود را به خصوص تحرک و بدتر می شود به عنوان سن شما.

فواید چمباتمه

ایجاد تنش کل بدن

با وجود اینکه بسیار ساده حرکت چمباتمه شامل کل بدن است. خود را قوس و گوساله کشیده می شوند. همسترینگ و قدس کار نسبت به حفظ تعادل خود را. لگن تحت تنش در حالی که قدامی هسته و ستون فقرات erectors تمام نیروهای خود را به نگه داشتن بدن بالا راست. شانه های خود را عقب کشیده و عضلات گردن هستند برگزار شد در هیچکدام شیوه ای. زمانی که کل سیستم اسکلتی-عضلانی است که آن را به تدریج بازگشت به یک شکل طبیعی اطمینان شما راه رفتن, نشستن و خواب بهتر.

لگن و تقویت glute

هنگامی که شما عضلات ران ضعیف هستند از برگزاری استاتیک موقعیت در طول روز آن منجر به حرکات غیر طبیعی در حالی که اعمال زور مانند پایین رفتن از پله ها. پاها می تواند به جلو به سمت داخل قرار دادن زانو در یک موقعیت بی دست و پا که می تواند منجر به صدمات. هنگامی که شما چمباتمه زدن لگن تحت فشار قرار دادند و در جهت مخالف حصول اطمینان از خطا تصحیح شده است و عضلات مورد نیاز برای حرکت را به درستی در حال تقویت شده است. انجام squats به طور منظم کمک می کند تا با توسعه glute عضلات و همچنین منجر به قوی تر پشت. شما می توانید بلند و اجرا آسان تر در حال حاضر.

(Image: Screenshot / YouTube)

انجام squats به طور منظم کمک می کند تا با توسعه glute عضلات و به شما می دهد یک بازگشت قوی تر. (تصویر: Screenshot / YouTube)













تحرک مچ پا

به عنوان بدن خود را می رود به چمباتمه زدن مچ پا خود را تحت خود را در طیف گسترده ای از حرکت. هنگامی که مچ پا خود را به طور کامل درگیر و اقامت که راه را برای یک مدت زمان طولانی این منجر به سفتی در مفاصل و عضلات عطف انعطاف ناپذیر که به نوبه خود مربوط به وضعیت بد تاندون پاتلا آسیب overpronation و مشکلات در حالی که در حال اجرا است. با افزایش تحرک مچ پا شما ایستاده درست تر و قادر به انجام تمرینات وزن است که بهبود کلی بدن ،

علاوه بر این فواید چمباتمه قابل توجهی ارائه می دهد کمر درد, تسکین, کاهش خطر ابتلا به ورم مفاصل و بهبود در سلامت دستگاه گوارش. بنابراین صرف برخی از زمان هر روز عمیق انجام squats و شما نمی خواهد نیاز به صبر طولانی برای احساس بهبود در بدن شما است.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به لیست ایمیل ما

چین: افزایش پروتئین شیر پودر تقاضا ممکن است خوب برای نوزادان

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>