انجام وظایف صبح به سرعت به اندازه کافی و در مسیر به کار می تواند دست و پا گیر. در واقع برخی از افراد می تواند دریافت بیش از حد تاکید کرد تلاش برای پایان دادن به همه چیز را قبل از آماده شدن برای رفتن به دفتر. و این ممکن است در نهایت موثر بر خلق و خوی خود را تمام روز. برای کمک به شما ساده معمول صبح در اینجا پنج نکته شما باید سعی کنید به پیاده سازی.

1. صبحانه

تهیه یک صبحانه سالم طول می کشد زمان. اگر شما سعی کنید به طبخ چیزی سریع, شما احتمالا می خواهید به پایان رسید تا داشتن یک وعده غذایی مغذی. بنابراین همیشه آماده به عنوان بسیاری از صبحانه خود را که شما می توانید شب قبل از و ذخیره آن در یخچال و فریزر. پس شما باید زمان کافی برای آماده شدن شب قبل از اینکه شما می توانید اطمینان حاصل شود که شما قادر به خوردن یک پر مغذی صبحانه هر روز صبح. به علاوه اگر شما یک قهوه ساز با یک تایمر در نظر خرید یک.

2. نظافت

نظافت موهای خود را هر روز می توانید مصرف مقدار زیادی از زمان به ویژه برای زنانی که دارای موهای بلند. شما باید آن را بشویید صبر کنید تا خشک شانه آن را به طور کامل و سپس آن را منظمی است. اگر لازم است شما باید فکر می کنم از اجتناب از شستن موهای خود را هر روز. به جای شستن آن تنها در روز جایگزین و یا یک بار در سه روز. خشک شامپو می تواند به شما کمک کند ماسک هر خاک و روغن و یا بوی بد در مو.

برای مردان, تراش یک کار است که می تواند برخی از زمان. اصلاح فقط یک بار در هفته در تعطیلات آخر هفته هنگامی که شما آزاد هستید. اگر شما احساس می کنید مانند شما باید به اصلاح حداقل دو بار در روز در روزهای هفته آن را در شب. پانسمان تا موضوع دیگری است. برخی از مردم را به مقدار زیادی از زمان هنگامی که تصمیم گیری چه چیزی را می پوشند. این کار را شب قبل به جای اتلاف وقت در صبح است. شما همچنین می توانید آهن لباس و انجام هر کاری آماده سازی شما نیاز به بر روی آنها. صبح روز بعد شما فقط باید برای باز کردن کمد لباس خود را و شما می توانید انتخاب کنید لباس ها را می پوشند حق دور.

3. Alarm clock

Keep the alarm clock far away. (Image: pixabay / CC0 1.0)

نگه داشتن ساعت با زنگ هشدار دور. (تصویر: pixabay / CC0 1.0)













زمانی که زنگ خاموش می رود در صبح, برخی از مردم تمایل به تعطیل آن تفکر است که آنها از خواب بیدار خواهد شد تا به زودی. اما آنها ممکن است نیاز به زمان بیشتر از حد انتظار به خواب بیدار می شوید که می توانید آنها را وادار به انجام روال صبح دیوانه وار. بنابراین نمی نگه داشتن زنگ در نزدیکی شما. به جای نگه داشتن آن در یک فاصله که در آن بازوی شما نمی تواند رسیدن به. به این ترتیب هنگامی که حلقه های زنگ شما هیچ چاره ای جز به خارج شدن از رختخواب خود برای خاموش آن خاموش است.

4. تلفن

هنگامی که شما از خواب بیدار نمی صرف زمان بیش از حد بر روی گوشی. بررسی آن را به سرعت برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه پیام فوری. پس از آن انجام شده است نگه داشتن تلفن در اتاق خود را و آن را با شما در حالی که شما انجام کارهای دیگر. در غیر این صورت شما ممکن است نگه داشتن چک کردن گوشی در هر حال حاضر و پس از هدر رفتن زمان با ارزش.

5. بسته بندی همه چیز

اگر شما را به یک کیسه را به کار بسته تا برای روز بعد هر شب. آیا منتظر نیست تا صبح به انجام این کار. اگر چیزی از دست رفته است می گویند یک ماشین حساب و شما قادر به پیدا کردن آن به سرعت شما را صرف مقدار زیادی از زمان به دنبال آن در صبح است. در شب حتی اگر این ماشین حساب از دست رفته است شما زمان کافی برای آن نگاه کنید.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

چرا تنفس عمیق برای شما خوب است

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de