چرا تنفس عمیق برای شما خوب است

یکی از آرامش بخش تکنیک های کاوش در غرب در دوران مدرن تنفس عمیق است. این شده است به طور منظم از ویژگی های معنوی شرقی سنت برای مدت زمان طولانی. معرفی یوگا و مراقبه بودایی به غرب چیزی است که تنفس عمیق به سواحل آمریکا. در اینجا برخی از دلایل که چرا شما باید تمرین تنفس عمیق.

فواید تنفس عمیق

اکثر مردم اغلب استرس پس از یک روز کار. تنفس عمیق می تواند کمک به آرام کردن اعصاب خود را و ذهن خود را آرام. هنگامی که شما بیش از حد تاکید خود را مغز هورمونی به نام کورتیزول. سود این هورمون این است که آن را کمک می کند تا شما در مقابله با موقعیت های استرس زا موثر است. در حرکت نزولی بیش از حد این هورمون بیش از حد طولانی در یک زمان می تواند عواقب منفی در دولت خود را از ذهن. تنفس عمیق را کند می کند کردن ضربان قلب و اجازه می دهد تا اکسیژن بیشتری وارد جریان خون سیگنالینگ مغز به استراحت. علاوه بر این تنفس عمیق نیز انتشار یک هورمون به نام اندروفین که باعث می شود شما احساس خوب و کمک می کند تا دفع استرس است.

(Image via pixabay / CC0 1.0)

اندورفین منتشر شده توسط تنفس عمیق به شما احساس خوب و کمک به دفع کردن استرس است. (تصویر: از طریق pixabay / CC0 1.0)













تنفس عمیق نقش مهمی در زدودن سموم از بدن است. “منتشر شده در تنفس گاز مونواکسید کربن… تنفس مسئول 70 درصد از پاک کننده بدن از سموم (دیگر 30 درصد از طریق مثانه و روده.) اگر شما انجام تنفس به طور کامل بدن خود را باید به کار اضافه کاری به انتشار این سموم” با توجه به شهری تعادل. بیش از حد گاز مونواکسید کربن در سیستم شما می تواند باعث سرگیجه و سردرد و استفراغ و تهوع. پس از تنفس عمیق اکسیژن بیشتری به ارمغان می آورد به خون سلول های بدن سوخت و ساز ویتامین ها و مواد مغذی در یک راه بهتر, تقویت سیستم ایمنی بدن. افزایش اکسیژن نیز ایدز در توسعه بافت عضلانی است.

در حالی که انجام تنفس عمیق و حرکات دیافراگم ماساژ اندام های داخلی مانند معده و کبد و روده و لوزالمعده و قلب است. یک مطالعه در حمله قلبی بازماندگان در بر داشت که کسانی که به تصویب یک تنفس عمیق رژیم شاهد 50 درصد کاهش در خطر ابتلا به حمله قلبی دیگر بیش از این زیر 5 سال دوره. مطالعه دیگری که بر روی بیماران مبتلا به حمله قلبی کشف کردند که 100 درصد از بيماران قفسه سینه تنفس که الگوهای تنفس به حال شکم کوچک یا دیافراگم گسترش است.

مردم با مسائل مربوط به دستگاه گوارش باید در نظر تنفس عمیق پس از فعالیت را تشویق می کند تا جریان خون در دستگاه گوارش تقویت روده عمل است. این پایان می رسد تا بهبود هضم و کاهش مسائل مانند یبوست و سندرم روده تحریک پذیر. به علاوه به آرامش سیستم عصبی و همچنین قادر می سازد مطلوب فعالیت دستگاه گوارش.

اگر شما شده اند در تلاش برای حفظ ظاهر جوان تنفس عمیق می تواند کمک. از آنجا که فعالیت های مبارزه با استرس و افزایش ترشح ضد پیری و هورمون به حداقل رساندن علائم سن آسان تر می شود. 2013 مطالعه در بر داشت که کسانی که مدیتیت هر روز برای 4 سال دیگر تلومرها که کلاه های حفاظتی هستند که در انتهای کروموزوم. داشتن دیگر تلومرها بدان معنی است که وجود دارد کمتر احتمال زودرس, پیری سلول های پوست.

(Image via pixabay / CC0 1.0)

اگر شما شده اند در تلاش برای حفظ ظاهر جوان تنفس عمیق می تواند کمک. (تصویر: از طریق pixabay / CC0 1.0)













تکنیک تنفس عمیق

یکی از محبوب ترین تکنیک های تنفس عمیق است 4-7-8 تنفس است که ریشه های آن در یوگایی تمرین پرانایاما. برای انجام این شروع با نشستن و یا دراز کشیدن در یک موقعیت است که احساس می کند راحت است. چشم خود را بسته می شود و یا باز کردن. اما چشمان بسته هستند ترجیح داده است. باید نوک زبان خود را لمس سقف دهان است.

تنفس از طریق بینی تا تعداد 4. بعد با نگه داشتن نفس برای 7 می شمارد. و در مرحله نهایی بسیار به آرامی بازدم به طوری که آن را طول می کشد تا 8 شمارش برای رسیدن به پایین از نفس خود را. تکرار این روند برای 4 full تنفس در مراحل اولیه. هنگامی که شما در حال تجربه در این, شما می توانید شروع به تمرین این روش تا 8 بکشید.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به لیست ایمیل ما

بسیار شکننده و قوی: گل از طب چینی

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>