چگونه به: لیتوانیایی سرد چغندر سوپ

Saltibarsciai سرد چغندر سوپ از لیتوانی است که معمولا آماده در طول فصل تابستان است. مردم به طور معمول به خوردن آن همراه با کباب گوشت, ساندویچ و کباب. این ظرف به راحتی با تقریبا هر چیزی. هنگامی که آماده, آن را می توان ذخیره می شود و تا پنج روز در یخچال و فریزر.

دستور

برای آماده سازی لیتوانیایی سرد چغندر, سوپ شما موارد زیر نیاز دارید: 1 پوند پوست کنده قرمز چغندر 4 فنجان دوغ 1 فنجان خامه ترش 2 متوسط خیار برش به ½ اینچ قطعات 2 سخت پخته شده تخم مرغ 2 پیاز سبز ¼ قاشق چای خوری نمک مقداری فلفل برای طعم و مزه تازه و شوید خرد شده برای چاشنی زدن. اول جوش چغندر قرمز در آب تا زمانی که آنها به طور کامل پخته شده. در همان زمان به ریز ریز کردن پیاز و خیار ریز. نگاهی به تخم مرغ و حذف شرکت زرده از سفیده. ریز ریز کردن سفید پوستان ریز و اضافه کردن آنها را به خیار-پیاز مخلوط. در یک کاسه خمیر در زرده تخم مرغ را به همراه ¼ قاشق چای خوری نمک و قطعه قطعه شده پیاز سبز.

زمانی که چغندر مناقصه آنها را سرد و آنها را در یخچال حدود یک ساعت. هنگامی که آنها در حال سرد رنده آنها را در راه به طوری که این نوار از یک درشت بافت است. فشار چغندر مایع پخت و پز و مخلوط را در برخی از خامه ترش و دوغ. به این اضافه کنید رنده شده چغندر خیار-پیاز-سفیده تخم مرغ مخلوط زرده تخم مرغ و پیاز مخلوط. هم بزنید تا همه چیز به درستی مخلوط شده است. پور این را در یک ظرف و لرز آن را به اولویت خود را.

هنگامی که آنها به اندازه کافی سرد, شما می توانید ظرف کردن و خوردن آن را به محتوای قلب خود را. این دستور باید به اندازه کافی به اندازه کافی برای 4 نفر. در مجموع 90 دقیقه مورد نیاز خواهد بود برای آماده سازی لیتوانیایی سرد چغندر سوپ. به یاد داشته باشید برای پوشیدن یک جفت دستکش در هنگام دست زدن به چغندر برای جلوگیری از لکه های روی پوست خود را. اگر شما نمی توانید دستکش بپوشید اما نگران چغندر لکه ها شما فقط نیاز به مالش دست خود را با برخی از آب لیمو به خلاص شدن از شر لکه ها.

To prepare Lithuanian cold beet soup, you will need the following – 1 pound of peeled red beets, 4 cups of buttermilk, 1 cup sour cream, 2 medium cucumbers cut into ½ inch pieces, 2 hard-cooked eggs, 2 green onions, ¼ teaspoon salt, some pepper to taste, and fresh chopped dill for garnish. (Image: YouTube/Screenshot)

برای آماده سازی لیتوانیایی سرد چغندر, سوپ شما موارد زیر نیاز دارید: 1 پوند پوست کنده قرمز چغندر 4 فنجان دوغ 1 فنجان خامه ترش 2 متوسط خیار برش به ½ اینچ قطعات 2 سخت پخته شده تخم مرغ 2 پیاز سبز ¼ قاشق چای خوری نمک مقداری فلفل برای طعم و مزه تازه و شوید خرد شده برای چاشنی زدن. (تصویر: یوتیوب / تصویر)













مزایای بهداشت و درمان

Beetroots کم کالری اما سرشار از متعدد مواد معدنی و ویتامین ها. 100 گرم چغندر پخته را فراهم می کند تقریبا 20 درصد از مصرف روزانه توصیه شده (RDI) از folates و 16 درصد RDI از منگنز است. بعلاوه گیاهی نیز فراهم می کند ویتامین C و آهن و پتاسیم و ویتامین B6 و منیزیم. چغندر اعتقاد به بهبود گردش خون و کمک به یبوست است. “در داروهای سنتی چینی چغندر در نظر گرفته سرد و شیرین و استفاده می شود برای درمان کم خونی و قلب و ضعف و تحریک پذیری و بی قراری, یبوست, تبخال و به سم زدایی کبد” با توجه به درخواست دکتر مائو.

یکی از مسائل اصلی مواجه توسط بسیاری از مردم سوء هاضمه است. چغندر می تواند کمک به مقابله با این آنها به عنوان یک منبع غنی از فیبر است. فقط یک فنجان چغندر حاوی تقریبا 3.4 گرم فیبر است. فیبر می تواند به حداقل رساندن خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان روده بزرگ و دیابت نوع 2 است. مطالعات مختلف نشان داده اند که چغندر فشار خون را پایین می تا 10 میلیمتر در عرض تنها چند ساعت از مصرف است. این سبزی نیز گفت: به منظور بهبود عملکرد ورزشی.

یک مطالعه که در نگاه نه رقابتی دوچرخه سواران کشف کرد که کسانی که نوشیدن آب چغندر بهبود عملکرد خود را با 2.8 درصد بیش از 2.5 مایل طولانی ، آن پیشنهاد شده است که خوردن چغندر می تواند افزایش استفاده از اکسیژن تا 20 درصد آن به پایان می رسد تا بهبود عملکرد فیزیکی. برای دریافت بهترین تقویت انرژی از چغندر شما باید نوشیدن آب آن در حدود 2 یا 3 ساعت قبل از مسابقه یا آموزش.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

چگونه به رنج می برند به درستی ؟

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>