هنر بودن هنوز

انسان مدرن است بنابراین عادت به ذهن خود را مشغول به کار به طور مداوم است که او غافل است از آنچه که هنوز مانند است. سکون معنا نیست که شما به طور کامل تبدیل به جسمی غیر فعال است. جای آن است که روند رهایی ذهن خود را از تمام افکار پر سر و صدا به طوری که آن را به یک سطح بالایی از وضوح. معروف ذن استاد هنگجی Zhengjue می گویند که “این عمل از واقعیت است که به سادگی به نشستن serenely در سکوت درون گرایی.”

اینکه هنوز

قبل از اینکه شما شروع به فکر چگونه می شود هنوز هم شما باید اول درک و چرا از آن دشوار است برای رسیدن به سکون. چرا ذهن خود را دائما سرگردان از یک فکر دیگر بدون هر گونه می شکند ؟ این تا حد زیادی به انجام با یک چیز — خواسته های خود را.

ذهن خود را پر شده است با تعداد زیادی از خواسته های برآورده نشده. شاید شما می خواهید یک گوشی های هوشمند گران قیمت عشق از کسی قدردانی از رئیس خود مقداری پول به جزر و مد را برای مواقع اضطراری و…. پس از همه این نیازها چپ نشده و ذهن خود را به طور مداوم خواهد بود در جهت پیدا کردن راه هایی برای رسیدن به آنها و نگرانی در مورد چه باید بکنید اگر شما قادر به تحقق بخشیدن به این خواسته. به این ترتیب کمتر به خواسته های شما بیشتر ذهن خود را منظم بود و بهتر آماده برای تمرین سکون.

مدیتیشن می تواند کمک به دستیابی به سکون. (تصویر: Pixabay / CC0 1.0)













مردم می تواند دستیابی به سکون خاطر را در راه های مختلف. یکی از محبوب ترین روش این است که از طریق شیوه های مراقبه مانند یوگا فالون دافا تمرکز حواس ، این شیوه های معنوی شده اند honed بیش از هزاران سال پیش توسط استادان بزرگ و یک راه عالی برای رسیدن به آرامش. تنفس آرام و عمیق می تواند کاهش سرعت ضربان قلب و کمک به رسیدن به وضوح از ذهن است. برخی از مردم خود را غوطه ور در نرم, موسیقی, با صدای دلربا ذهن خود را و نگه داشتن آن را آرام به اندازه کافی برای رسیدن به سکون. دیگران صرف زمان در طبیعت است. احاطه شده توسط تعداد زیادی از درختان و پرندگان و آبشار و…. این افراد پیدا کردن آن را آسان تر به تأمل در زندگی و سایر مسائل فلسفی.

نکته مهم در تمام این روش ها از رسیدن به سکون است به حذف تمام حواس او را پرت از ذهن است. “حواس او را پرت هنوز هم ممکن است و شما ممکن است آگاه از همه چیز می گذرد اما شما در رسیدن به یک نقطه جدا شدن. شما به دست آوردن توانایی بود هنوز هم در میان حواس او را پرت. شما آگاه هستند و هوشیار اما نه نگران و اضطراب یا مصرف شده توسط هر چیزی غیر از خود را در حال سکون ذهن” با توجه به هیپ Diggs.

رفتاری تحول

هنگامی که ذهن خود تسلط هنر از اینکه هنوز شما شروع به توجه به برخی از تغییرات رفتاری. برای اولین بار است که ذهن شما باقی خواهد ماند آرامش و خونسردی بدون توجه به این وضعیت است. شما می توانید تحت شرایط استرس زا ترین اما ذهن خود را به راحتی مقابله با استرس به جای نگران بودن در مورد آن. این طبیعت بی سر و صدا اجازه خواهد داد که شما را به تصمیم گیری بهتر در هر دو زندگی شخصی و حرفه ای. شما متوجه خواهد شد که شما فایل پیوست به چیزهای مادی شروع به افول است.

یک فرد با یک ذهن آرام می تواند انجام هر گونه کار سخت بدون تاکید بیش از حد. (تصویر: Pixabay / CC0 1.0)













در حالی که قبل از آن شما ممکن است بیش از حد متمرکز بر دستیابی به چیزی می گویند 55 اینچ 4K تلویزیون شما در حال حاضر خواهد شد راضی به تلویزیون شما. این به این معنا نیست که شما خواهد داد تا تمایل خود را برای یک تلویزیون جدید اما که شما را نمی توان ذهنی مضطرب در مورد داشتن آن است. به علاوه شما همچنین تبدیل شدن به کمتر نگران نگرش منفی افراد دیگر. پس ذهن خود را آرام است شما به دنبال افرادی که پرتو افکندن فردی مثبت و شما را خوشحال. مانند سمی افراد دیگر هیچ گونه نفوذ بر شما.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

محرومیت حسی مخزن درمانی

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>