رژیم غذایی اجداد ما: درمان چاقی ؟

آیا شما تا کنون شنیده ام از غذا خوردن مانند یک غارنشین به از دست دادن وزن ؟ به چه معنی است ؟ بیشتر اضافه کردن سبزی به رژیم غذایی خود را و یا جلو پنجره گوشت بر روی آتش باز و یا فقط خوردن با دست برهنه خود را? نه دقیقا.

به درک آنچه این به این معنی ما اول باید نگاه ما توسعه تکاملی و فیزیولوژی. چندین میلیون سال پیش اجداد ما رژیم غذایی به عنوان ساده به عنوان: گوشت, انواع توت ها و میوه ها سبزیجات و ریشه هر چیزی است که می تواند شکار و یا جمع آوری شده. شما می بینید وجود نداشت و دانش کشاورزی ،

پس اجداد ما رونق در شکار و جمع آوری. زمانی که بازی آنها شکار شده است. زمانی که آنها را دیدم میوه آنها آن را برداشت. آنها خوردند و زمانی که غذا در دسترس بود چرا که آنها نمی دانم برای مطمئن شوید که هنگامی که (یا اگر) وعده غذایی بعدی خواهد آمد. ما ساخته شده بودند به شکارچی و برای بقای ما.

برای بدن ما برای مقابله با این اختلال رژیم غذایی ما تکامل یافته به ذخیره بیش از حد چربی است. بسیاری از سلول ها در بدن شما نیاز به گلوکز است. این سوخت با ارزش است و بدن شما را می سوزاند فقط قند آن نیاز به تبدیل به انرژی است. بقیه در کبد ذخیره می شود و یا گردش در جریان خون است. اگر شما قند بیشتر از شما نیاز دارید و سپس آن را تبدیل به چربی است. این چربی است که تنها شکسته به انرژی هنگامی که بدن خود را از حواس آن را گرسنه.

رژیم غذایی سرخپوشان

پس چگونه اجداد ما اقامت مناسب است ؟ مهم این است که چه و زمانی که آنها می خوردند. مواد غذایی است که می تواند جمع شده بودند — مانند گوشت ماهی و تخم مرغ و میوه و سبزیجات و انواع توت ها, ریشه صدف و دیگران — شامل بسیاری از رژیم غذایی خود را. با پیروی از یک رژیم غذایی سرخپوشانبدن خود را می شکند ، چرا که شما عمدا گرسنگی بدن از آن گلوکز است. تا زمانی که رژیم غذایی قند خون در دسترس بدن ادامه خواهد داد به شکستن چربی است.

(Image via pixabay / CC0 1.0)

چه و زمانی که آنها می خوردند کلید چگونه اجداد ما جا ماند. (تصویر: از طریق pixabay / CC0 1.0)













روزه متناوب نیز بخشی از اجداد ما برنامه رژیم غذایی. چرا که آنها می خوردند تنها زمانی که غذا در دسترس بود زمان برای هر وعده غذایی برنامه ریزی شده بود. آنها می تواند یک جشن برای یک روز و با توجه به حضور مواد غذایی در منطقه تصمیم به چیزی روز بعد.

روزه متناوب تکرار این اختلال حس وعده غذایی مصرف. چگونه اغلب فراموش می خورید ؟ آیا افراط در تنقلات پس از هر وعده غذایی اصلی? شاید شما باید چک کنید که. تنظیم یک دوره 12 تا 14 ساعت بدون غذا خوردن. با انجام این کار شما خود را تنظیم مجدد بدن و اجرا بر روی چربی به عنوان منبع اصلی سوخت.

در فرهنگ کنونی ما آن است که لازم نیست به تقلید از اجداد ما برنامه غذایی. اما سرخپوشان رژیم غذایی می تواند به دنبال اگر شما می خواهید به از دست دادن وزن به خصوص اگر شما در حال برخورد با چاقی است.

خطرات ناشی از چاقی

چاقی یک وضعیت پزشکی است که در آن یک فرد دارای میزان بالایی از چربی در بدن است. این وضعیت می تواند منجر به یک سری از کشنده بیماری. کسانی که از چاقی رنج می برند در معرض خطر ابتلا به دیابت به دلیل قند خون بالا. آنها همچنین در معرض خطر فشار خون بالا فشار خون بالا و حملات قلبی به عنوان یک نتیجه از عروق کرونر قلب و بیماری های سنگ کیسه صفرا و کبد و مشکلات و انواع مختلف سرطان است.

در ایالات متحده شیوع چاقی از سال 2017 تا 2018 شد 42.4 درصد بر اساس گزارش مرکز ملی آمار سلامت (NCHS).

وجود دارد بسیاری از عوامل که باعث چاقی. رژیم غذایی ملاحظات طیف وسیعی از خوردن ناسالم مقدار از مواد غذایی فرآوری شده به نوشیدن الکل است. عدم فعالیت فیزیکی نیز منجر به این بیماری از آنجا که شما نمی استفاده از انرژی ارائه شده توسط غذایی که می خورده اند. به عنوان یک نتیجه, آن را تبدیل به چربی است. ژنتیک نیز نقش دارد اما این به هیچ وجه بهانه ای برای خوردن مواد غذایی ناسالم.

(Image via pixabay / CC0 1.0)

الکل حاوی مقدار زیادی کالری و نوشیدن بیش از حد از آن می تواند منجر به چاقی شود. (تصویر: از طریق pixabay / CC0 1.0)













بنابراین اگر شما به فکر ریختن برخی از وزن سعی کنید سرخپوشان رژیم غذایی و یا برخی از روزه متناوب. یک برنامه رژیم غذایی همراه با روزه داری و ورزش منظم می تواند خود را به تن بدن خود را افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش عضلات و تراکم استخوان است.

نویسنده این داستان است نه یک حرفه ای پزشکی و اطلاعات است که در این داستان جمع آوری شده از منابع قابل اعتماد — هر احتیاط گرفته شده است برای اطمینان از دقت آن. اطلاعات ارائه شده است فقط برای مقاصد اطلاعات عمومی و نباید جایگزین برای مراقبت های بهداشتی حرفه ای.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به لیست ایمیل ما

تصمیم گیری بهتر در زندگی و کار

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>