بسیاری از مزایای بهداشت و درمان از پیاده روی های طولانی

دفعه بعد شما باید یک چک آپ شود جای تعجب نیست اگر دکتر شما به شما دست یک نسخه به راه رفتن. بله این فعالیت های ساده است که شما انجام داده ایم پس شما حدود یک سال است که در حال حاضر در حال تبلیغ به عنوان “نزدیک ترین چیزی که ما را به تعجب مواد مخدر” در سخنان دکتر توماس فریدن مدیر سابق از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. البته شما احتمالا می دانید که هر گونه فعالیت فیزیکی از جمله پیاده روی است که یک مزیت برای سلامتی کلی شما. اما راه رفتن به ویژه همراه با یک میزبان از مزایای. در اینجا یک لیست از 10 است که ممکن است شما را متعجب.

1. قلب

بر اساس گزارش پیاده روی باعث کاهش خطر ابتلا به حملات قلبی و سایر حوادث قلبی عروقی در حدود 30 درصد است. حتی اگر شما فقط مدیریت یک سرعت 2 کیلومتر در ساعت و جلد 5 مایل در مجموع این ورزش تا حد زیادی کمک می کند تا با سلامت قلب خود را. مردم در جوامع است که راه رفتن بیشتر از نشستن در داخل اطاقک را گزارش کرده اند طولانی تر طول عمر برای هر دو مردان و زنان است.

2. ریه ها

راه رفتن در میان درختان منحصر به فرد درمانی اموال. درختان فیلتر کردن آلاینده ها همراه با دی اکسید کربن. افراد مبتلا به درد حاد تنفسی در شرایط بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD), ریوی,فیبروز و آمفیزم می تواند افزایش سلامت خود را در حالی که گرفتن یک قدم زدن در خارج از منزل.

3. استخوان

بر خلاف دویدن و سایر تمرینات شدید پیاده روی ملایم و آسان بر روی مفاصل. راه رفتن به طور منظم کمک می کند تا حفظ توده استخوان. این مفید است به خصوص برای مردمی که در معرض خطر تصادف مبتنی بر صدمات. کاهش توسعه آرتروز, پیاده روی نیز می تواند در کاهش پوکی استخوان است. هر روز پیاده روی به شما کمک می کند ماندن تلفن همراه در سراسر زندگی خود را.

4. عضلات

پیاده روی تن پا می دهد و آن را یک تمرین کامل. همچنین کمک می کند تا در فعال کردن عضلات شکم و کسانی که در آغوش اگر شما نوسان آنها را به درستی در طول راه رفتن. وضعیت خود را بهبود می بخشد به عنوان پشت صاف کنید. به یاد داشته باشید مناسب پیاده روی سبک نورد پای خود را از پاشنه به پا می شود. اگر شما انجام یک وضعیت بد و سپس شما باید هدفمند کار نسبت به ساخت آن را در مراحل اولیه.

5. چاق

پیاده روی به مدت یک ساعت در یک شیوه ای سریع باعث می شود بدن سوزاندن ذخیره چربی است. سازگار تمرینات نیز تمرکز بر سوزاندن چربی احشایی یا داخلی شکم چربی است. این چربی به خصوص خطرناک است به عنوان آن منجر به بیماری های قلبی و دیابت است. پیاده روی سریع کمک می کند تا کاهش چربی سوزاندن حداقل 90 کالری به ازای هر مایل است. به سوزاندن بیشتر سعی کنید پیاده روی سر بالایی و یا در اندک inclines. بر اساس آزمایشاتافرادی که ترکیب رژیم غذایی با پیاده روی بیشترین سود سوز کردن حداقل 1.5 اینچ خود را دور کمر پیاده روی یک ساعت در روز به مدت 12 هفته.

به سوزاندن بیشتر چربی, سعی کنید راه رفتن در سربالایی و یا در اندک inclines. (تصویر: Pixabay / CC0 1.0)













6. پادکست

گاهی اوقات آن را خسته کننده می شود راه رفتن در همان مسیر در هر روز است. در این مورد, همراه, تکنولوژی, و شروع به گوش دادن به پادکست ها. آنها عمدتا رایگان است و شما می توانید گوش دادن به آنها را در هر نقطه. بسیاری از مصاحبه با موضوع کارشناسان و جالب مکالمات. آنها به مراتب بیشتر آموزنده از آهنگ ها. اگر شما احساس down, گوش دادن به برخی از پیام های انگیزشی نشاط بخشی. وجود دارد پادکست برای تقریبا همه منافع است. گرفتن اخبار و آخرین اتفاقات و همچنین. این راه شما نگاه به جلو به راه رفتن در هر روز است.

7. یادگیری

شما می توانید یادگیری یک یا دو چیز در زدن طولانی. پادکست ها تا حد زیادی کمک کند با این. منابع وجود دارد تقریبا در تمام مشاغل وجود دارد. اگر شما نیاز به حرکت کردن در محل کار, به دنبال مطالب آموزشی است که به شما لبه بیش از رقابت است. نگه داشتن در یادگیری. و با هیچ حواس او را پرت این زمان خوبی برای انجام درست آن. راه رفتن پشت در خانه ای دقیق تر از شما آن را ترک.

8. فکر می کنم

گفته می شود که امروزه مردم زندگی نمی کنند; آنها فقط وجود دارد. که فقط غمگین. شما باید زندگی خود را در مقابل شما را به رایگان انتخاب کند. بنابراین فکر می کنم در مورد که در آن شما می خواهید و که در آن شما نیاز به بهبود. روزانه خود در زندگی دنیوی وجود دارد ممکن است فرصت کافی برای فقط به نظاره نشست و با افکار خود را. راه رفتن به تنهایی در جنگل و یا در مکان های باز آزاد کردن تنش در بدن شما و ذهن خود را مجاز به سرمایه گذاری و بازرسی دیدگاه دیگر آزادانه. بسیاری از متفکران بزرگ پیاده روی به طور منظم به این دلیل. کسی چه می داند ؟ شاید این ایده بزرگ بعدی است تا خود را به پیاده روی دنباله دار بودن.

Most of the lifestyle-related diseases can be improved through exercise, especially walking. (Image: pixabay / CC0 1.0)

بسیاری از بيماريهای مرتبط با سبک زندگی را می توان از طریق ورزش به خصوص پیاده روی. (تصویر: pixabay / CC0 1.0)













9. باز کردن از پیچ

در تمام طول روز شما نشستن پر در درون چهار دیوار خانه و یا محل کار است. وجود دارد مقدار زیادی از جهان خارج وجود دارد را برای شما به اکتشاف. زیر روال همان روز و روز خارج خواهد شد و منجر به روانی و جسمی و بی حالی است. بدن انسان است نه به معنای نشستن تا آنجا که ما امروزه. برخی مطالعات ادعا می کنند که نشسته است و حتی بیشتر و مضر تر از سیگار کشیدن است. ما شک و تردید در مورد آن, اما, هنوز, نشستن قوز پشت صفحه نمایش کامپیوتر در تمام طول روز و سپس رفتن به خانه به نشستن در مقابل تلویزیون بهتر است. خارج است. بدن شما آن را سزاوار. شما آن را سزاوار.

10. زندگی

ملاقات با افراد جدید در حالی که راه رفتن. در حالی که راه رفتن و لبخند در همسایه ها و مردم شما را آمد در سراسر در راه خود را. ایجاد روابط. را به فعالیت های لذت بخش تر با مردم است. بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد در زندگی آن مردم در اطراف شما است که آن را خوب یا بد; که آن را به ارزش زندگی است. پس باز می گویم سلام و خوش آمد می گوید هر کس. برخی از نگاه کردن دیگران را به لبخند خواهد شد و چند خواهد برای شما صبر کنید به تصویب هر روز آنها را.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

نحوه هرگز عصبانی دوباره

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>