چگونه به تقویت سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با CCP Virus

با مردم ادامه به سقوط بیمار از CCP coronavirus علاقه به بهبود ایمنی در حال رشد بوده است. اگر سیستم ایمنی بدن قوی تضمین نمی کند که نمی خواهد شما را آلوده و آن را افزایش می دهد شانس خود را از بازمانده بیماری همه گیر. بنابراین در اینجا برخی از راههای شما می توانید خود را افزایش سیستم ایمنی بدن و تقویت بدن خود را به مبارزه با CCP ویروس.

رژیم غذایی

ویتامین C یکی از همکاران اصلی به سیستم ایمنی بدن است. مانند مصرف غذاهایی که غنی از ویتامین C باید یک اولویت است. یک پرتقال را فراهم خواهد کرد شما را با 106 درصد از ارزش روزانه (DV) از ویتامین c یک فنجان قرمز فلفل به شما می دهد 211 درصد از DV. مصرف مواد غذایی غنی از ویتامین D است همچنین ضروری است از آنجایی که ویتامین D شناخته شده است برای تنظیم تولید یک پروتئین خاص است که توانایی هدف قرار دادن و کشتن ویروس ها. آن را نیز تغییر تعداد و فعالیت سلول های سفید خون است که می تواند در کاهش گسترش ویروس ها و دیگر میکروب ها. منابع عالی از ویتامین D شامل تخم مرغ و توفو و قارچ, غنی شده, شیر و ماهی های چرب مثل ساردین و ماهی آزاد.

اگر شما نوشیدن الکل نگه داشتن آن را به حداقل یا به طور کامل اجتناب از آن را اگر شما می توانید در طول COVID-19 شیوع. مطالعات متعددی نشان داده اند که افرادی که نوشیدنی به شدت تبدیل شدن به طور فزاینده ای مستعد ابتلا به عفونت از جمله سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS) که شناخته شده است به عنوان علت مرگ و میر در افراد مبتلا به COVID-19. به علاوه همیشه خود را به خوبی هیدراته. کم آبی می تواند باعث افزایش استرس که ممکن است آن را دشوار برای بدن برای مبارزه با CCP coronavirus. “زنان باید هدف به مصرف 2.7 لیتر یا 91 اونس مایعات روزانه و مردان 3.7 لیتر یا 125 اونس; یک مقدار که شامل تمام مایعات و آب غنی از مواد غذایی مانند میوه ها و سبزیجات و سوپ” با توجه به سی ان ان.

پاکیزگی

همیشه نگه داشتن خود و محیط اطراف خود را تمیز, به خصوص در طول این شیوع ویروسی. شستن دست های خود را اغلب با یک ضد عفونی کننده است که حداقل 60 درصد الکل. برای بهترین نتیجه شما باید تمیز کردن دست برای حدود 20 ثانیه است.

شستن دست ها با یک ضد عفونی کننده برای خلاص شدن از شر میکروب ها. (تصویر: Pixabay / CC0 1.0)













اطمینان حاصل شود که ضد عفونی کننده است که به طور کامل اعمال می شود به بالا و پایین از کف و همچنین به عنوان مناطق در بین انگشتان. اگر شما با استفاده از, قابل استفاده مجدد facemask که جسارت و سپس نگه داشتن در ذهن آن را کاملا پاک هر بار که شما دوباره به خانه. به علاوه هرگز لمس قسمت جلو ماسک را با دست برهنه خود را, از آنجا که شما ممکن است آلوده در این فرآیند است.

خواب

فقط خواب 8 ساعت در هر روز به اندازه کافی خوب است هر کسی را به ایمنی قوی. در افرادی که مبتلا به COVID-19 و تجربه یک کاهش ناگهانی در, سلامت, دلیل اصلی است که اغلب سیستم ایمنی بدن رفتن به اوردرایو. این فرایند است که به نام یک سايتوکين طوفان. سيتوکين ها پروتئین های منتشر شده توسط سلول های بدن هنگامی که سیستم ایمنی بدن مختصات مبارزه با عفونت.

در برخی از بیماران مبتلا به COVID-19 اين سايتوکاين می شود منتشر شده در بیش از حد است که می تواند در نهایت حتی کشتن فرد است. یک شب بد خواب کافی است به ماشه کنترل نشده افزایش سايتوکاين. در سال 2005 زمانی که ویروس آنفولانزا پرنده باعث شد جهانی ترساندن دانشمندان به ذکر است که نرخ مرگ و میر بالا در برخی از گروه از بیماران به دلیل غیر طبیعی بالا سايتوکين پاسخ. پس از ضربه زدن به رختخواب در زمان و خواب خوب شب به طور منظم.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

‘قتل Hornets’ اضافه کردن نیش زنبور جمعیت نگرانی

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>