دیلی تلگرافمحبوب, انگلیسی, انتشار, متوقف کرده است, چاپ و نشر, چینی, تبلیغات در چین دیده بان بخش استفاده می شود که بودجه توسط پکن-حمایت چین روزانه. چین پخش شده است به طور منظم از ویژگی های دیلی تلگراف برای بیش از 10 سال است.

Cozying تا به چین

نه تنها چین پخش شده است به طور دائم متوقف شود اما تقریبا همه آنلاین مقالات مرتبط با این بخش حذف شده اند. از جمله مقالات به حال pro-پکن عنوان “شیوع کروناویروس است نه یک فرصت به امتیاز برابر چین” “چرا برخی از فریم چین قهرمانانه تلاش برای جلوگیری از coronavirus به عنوان غیر انسانی?”, و…. یک برآورد نشان می دهد که دیلی تلگراف پرداخت شد حدود £750,000 (US$927,000) در هر سال برای چاپ و نشر چین تماشای بخش است.

هر چند این شرکت نشده به صراحت اعلام کرد که چرا این تصمیم به ممنوعیت چین دیده بان کارشناسان بر این باورند که این اقدام ممکن است رانده شده توسط دیلی تلگراف‘s تمایل به خود را نگاه جذاب در مقابل مخاطبان غربی که به طور فزاینده ای عصبانی شدن در حزب کمونیست چین. به انتشار نرم افزار-چین مقالات در چنین شرایطی در حالی که همچنین lambasting غرب انتقاد از پکن سوء مدیریت این ویروس شبیه به کسب و کار خودکشی است.

این محرومیت از حمایت محتوای چیزی نیست که محدود به دیلی تلگراف به تنهایی. به واشنگتن پست و نیویورک تایمز استفاده می شود به اجرا چینی حمایت محتوای قبلی که آنها را متوقف کرده اند در حال حاضر. صدای امریکا (VOA) بود که به تازگی از انتقاد کاخ سفید برای آن در چین تعصب و ترویج کمونیستی تبلیغ. با کمال تعجب فردا بودجه توسط مالیات دهندگان آمریکایی دلار است.

کاخ سفید با انتقاد از فردا برای نرم افزار-چین تعصب. (تصویر: pixabay / CC0 1.0)













“فردا بیش از حد اغلب صحبت می کند برای امریکا دشمنان — و نه شهروندان خود… فردا به نام چین در ووهان مستند موفق ‘مدل’ کپی شده توسط بسیاری از جهان — و پس از آن, توییتی از یک ویدئو از دولت کمونیستی را جشن نور نشان می دهد مارک قرنطینه ادعا پایان… حتی بدتر در حالی که بسیاری از رسانه های ایالات متحده خود را طول می کشد سرب از چین فردا رفت یک گام بیشتر… آن ایجاد گرافیک با دولت کمونیستی آمار به مقایسه چین Coronavirus مرگ و میر به آمریکا را” کاخ سفید گفت: به گزارش جنوب چین صبح Posتی.

دانشگاه سانسور

دو دانشگاه از چین به تازگی منتشر شده اعلامیه در سانسور و قوانین قابل اجرا برای تحقیق در مورد COVID-19. اعلامیه حذف شدند به عنوان به زودی به عنوان آنها قرار داده بودند. اخطار چین دانشگاه علوم ووهان متحده است که یک کمیته دانشگاهی توسط دانشگاه به بررسی این پژوهش بر آن است که آیا مناسب برای انتشار. این گزارش سپس فرستاده شده به وزارت علوم و فن آوری (ترین) برای بررسی و پس از آن ممکن است یا ممکن است اجازه منتشر شود.

چینی دانشگاه را سانسور قوانین قابل اجرا برای تحقیق در مورد COVID-19. (تصویر: pixabay / CC0 1.0)













Fudan دانشگاه در شانگهای اعلام شد که تمام مقالات مربوط به کروناویروس باید “موفق به شدت.” دانشگاه در ادامه به دولت است که سیاست اتخاذ شده توسط پکن از مارس 25 بعد از coronavirus تا به حال از طریق ایالات متحده و اروپای غربی به عنوان اگر نشان می دهد نوعی از ارتباط بین ویروس و غرب است. یک سند تایید نشده از Renmin بیمارستان از دانشگاه ووهان متحده که coronavirus تحقیقات ارسال می شود به پکن برای تایید قبل از انتشار.

دیده بان حقوق بشر به تازگی هشدار داد که پکن سرکوب سانسور سیاست ممکن است باعث تجدید حیات coronavirus در کشور است. مدیر اجرایی Kenneth Roth با اشاره به این که دولت تمرکز بر روی اخبار خوب به جای اطلاعات دقیق تنها ویروس مشکل شدید.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما هفتگی ایمیل

دانشمندان کشف باکتری مسئول کیمچی Fermentation

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de