چگونه برای تقویت ایمنی خود را در طول همه گیر

تقویت سیستم ایمنی بدن شما است یک پایه و اساس مهم برای نگه داشتن بدن خود را سالم و پیشگیری از بیماری است. در نور از امروز CCP coronavirus همه گیر بیایید نگاهی به برخی از توصیه های داده شده توسط یک پزشک طب چینی برای بهبود ایمنی بدن شما. چن Fumin یک دکتر طب چینی, سهام برخی از ایده های ساده است که شما می توانید شروع به انجام امروز.

اولین و مهمترین چن توصیه مردم به ماندن تا دیر وقت و زندگی یک شیوه زندگی سالم به طور کلی به عنوان این کمک در تقویت سیستم ایمنی بدن شما. با توجه به Chen; خواب یک شب خوب است یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید به نگه داشتن بدن خود را قوی و سالم است. “از منظر طب سنتی چینی, کیسه صفرا نیاز به تعمیر خود را بین ساعت 11 شب تا 1 صبح در حالی که کبد کانالهای تعمیر خود را از ساعت 1 صبح تا 3 صبح

“در طی این فرایند بدن شما بستگی دارد” چی ” یا انرژی است. اگر چی نیست تازه سم زدایی از بدن شما مختل خواهد شد و منجر به خستگی و حلقه های تیره زیر چشم خود را روز بعد. این است که با توجه به رفتن در برابر جریان طبیعی بدن انسان است که می تواند منجر به ضعف سیستم ایمنی است. با گذشت زمان شما را توسعه بی خوابی و همچنین تجربه بسیاری از رویاهای در طول خواب است که به تدریج مختل ایمنی. بنابراین در برابر بدن خود را قانون طبیعی به راحتی می تواند باعث شود شما به آنفلوآنزای معمولی, نه به ذکر است در افزایش خطر ابتلا به کوروناویروس.”

First and foremost, Chen advises people not to stay up late at night, and to live a healthy lifestyle in general, as these aid in strengthening the body’s immune system. (Image: via pixabay.com / CC0 1.0)

اولین و مهمترین چن توصیه مردم به ماندن تا دیر وقت و زندگی یک شیوه زندگی سالم به طور کلی به عنوان این کمک در تقویت سیستم ایمنی بدن. (تصویر: از طریق pixabay.com / CC0 1.0)













چن همچنین توصیه می کند: “آیا توسعه عادات بد مانند سیگار کشیدن و نوشیدن. سیگار کشیدن می تواند باعث تحریک و نای و ریه ها و این می تواند به فعال کردن این ویروس به راحتی به بدن حمله کرده. در همان زمان, آن را خوب است برای افزایش مقدار ورزش به عنوان این می تواند به افزایش آمادگی جسمانی و سلامتی است.”

او همچنین اشاره کرد که یک رژیم غذایی سالم می تواند به بهبود توانایی بدن خود را به تعادل و سم زدایی خود موجب دفع بیماری است. به عنوان مثال: “پیچ امین الدوله است که ضد ویروسی داوودی می تواند در بهبود کبد, چای و تربچه می تواند در افزایش ایمنی بدن و کلم است اثر پاکسازی بدن از گرما. مصرف این غذاهای مختلف می تواند به افزایش طبیعی سیستم ایمنی بدن.”

در این دیدگاه طب چینی, ویروس ها می تواند وارد بدن زمانی که آن را بیش از حد سرد چی داخل, بنابراین خوردن چیزهایی که داغ یا گرم هستند سودمند باشد. چیزهایی مانند زنجبیل و سیر داغ و سوپ چند نمونه از غذاهایی که می تواند مفید باشد.

Chen also advises, “Don’t develop bad habits such as smoking and drinking. (Image: via pixabay / CC0 1.0)

چن همچنین توصیه می کند: “آیا توسعه عادات بد مانند سیگار کشیدن و نوشیدن. (تصویر: از طریق pixabay / CC0 1.0)













چن در ادامه می گویند: “هویج لوتوس ریشه و آب شاه بلوط می تواند کمک به کاهش سطح بدن از سموم. گلابی و سفید قارچ (قارچ) بخار پز با سنگ قند و شکر می تواند پوست آنها به عنوان ضد التهاب و کمک به ترمیم پوست و حفاظت. و از آنجا که پروتئین یکی از اجزای اصلی بدن انسان, خوردن قارچ های بیشتر می توانید به کمک مکمل بدن و حمایت از این نیاز دارد. اگر سلولهای بدن را در پروتئین آنها نمی خواهد که این عناصر برای رشد سلول های جدید.”

چن همچنین پیشنهاد خوردن کمتر غذاهای چرب به عنوان این می تواند به افزایش بار بر روی کبد و کیسه صفرا سیستم و کاهش “یانگ” انرژی. بنابراین بهترین کار این است به خوردن مواد غذایی که حاوی پروتئین بیشتر و ویتامین و کمتر از غذاهای سرخ شده و چرب و یا. گفته شده است: “اگر کسی می خواهد به بستگی به کمک های خارجی از طریق مواد غذایی و سپس تنها راه این است که به غذا خوردن.” فقط مطمئن شوید که آنچه شما غذا خوردن است که کمک به تقویت و حمایت از سیستم ایمنی بدن به جای آسیب آن است.

Chen also suggested eating fewer greasy foods, as these can increase the burden on the liver and gallbladder system, and reduce “yang” energy. (Image: pixabay / CC0 1.0)

چن همچنین پیشنهاد خوردن کمتر غذاهای چرب به عنوان این می تواند به افزایش بار بر روی کبد و کیسه صفرا سیستم و کاهش “یانگ” انرژی. (تصویر: pixabay / CC0 1.0)













در حالی که غذاهای مناسب ارائه یک خارجی به نفع, به دنبال, داخل, در ذهن و قلب خود را به همان اندازه مفید است. داشتن افکار شاد و نگه داشتن ذهن شما را نگران باشید و شادمان نشان داده شده است که در بسیاری از مطالعات به اعمال مزایای مثبت بر سلامت. بودن, نوع, نشان دادن رحم و شفقت نسبت به دیگران و به فکر دیگران قبل از خود است که بخشی از این فرایند مهم است.

ترجمه شده توسط Chua سال قبل از میلاد و edited توسط T. Denning

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما هفتگی ایمیل

تمرین کامل می کند

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر