برای بسیاری از مردم خود را از وزن بدن است که باعث نگرانی جدی است. نه تنها اضافه وزن بر سلامت بدن خود را, اما همچنین می تواند شما را نگاه نچسب به دیگران و ممکن است تضعیف اعتماد به نفس خود را. این دلیلی است که چرا برنامه های کاهش وزن بسیار موفق — از دست دادن وزن به طور کامل می تواند به نوبه خود در اطراف زندگی یک فرد است.

1. هیدراتاسیون

نوشیدن حدود نیم لیتر آب است گفت: برای افزایش کالری سوزانده شده توسط بدن خود را با 24 درصد به 30 درصد تا یک ساعت پس از مصرف است. برای افراد مسن, نوشیدن آب قبل از وعده های غذایی نیز می تواند منجر به کاهش مصرف کالری. آب می تواند کمک به شما احساس فولر در معده و در نتیجه کاهش نیاز به میان وعده در هر حال حاضر و پس از آن کاهش شانس به دست آوردن وزن. تمام این فواید تنها قابل استفاده برای آب ساده. اگر شما نوشیدن آب میوه نوشابه و چیزهای دیگر شما ناچار خواهد شد اضافه کردن کالری به بدن ابطال هر گونه سود از هیدراتاسیون.

2. اجتناب از کربوهیدرات تصفیه

کربوهیدرات است که اکثریت آن محتوای مواد مغذی محروم کردن نامیده می شود کربوهیدرات های تصفیه شده. به عنوان یک نتیجه از مواد غذایی فقط باید به راحتی قابل هضم کربوهیدرات افزایش شانس که شما ممکن است پرخوری. کربوهیدرات های تصفیه شده را می توان در نان سفید, سفید, آرد, نوشابه, تنقلات, غلات صبحانه, پاستا و شیرینی و…. شما همچنین باید اجتناب از غذاهای فرآوری شده از آنها متناسب با شما را می خواهید به خوردن این چیزها را به عنوان آنجا که ممکن است.

3. اضافه کردن بیشتر میوه ها و سبزیجات

در یک سطح تغذیه, میوه ها و سبزیجات بسیار مغذی برای بدن است. این موارد ارائه فیبر است که باعث می شود هضم غذا آسان تر است. آنها بسیار کم چگالی انرژی به این معنی است که شما می توانید آنها را در مقادیر زیاد اما هنوز هم نگه داشتن کالری مصرف تعداد در سمت پایین تر. یک مطالعه دریافتند که اضافه وزن و افراد چاق در ایالات متحده مصرف به طور قابل توجهی کمتر میوه ها و سبزیجات در مقایسه با افرادی که وزن طبیعی است.

4. روزه متناوب

در روزه متناوب, شما غذا خوردن در زمان های برنامه ریزی در حالی که روزه در زمان های دیگر. این نوع از روزه اعتقاد بر این است که شما می خواهید به خوردن کالری کمتر و به طور کلی در حالی که مجبور بودن برای به حداقل رساندن مصرف کالری به طور قابل توجهی در طول غذا خوردن و برنامه. برای افرادی که تمایل به خوردن چیزی در هر ساعت یا بیشتر روزه متناوب است یک راه عالی برای جلوگیری از کالری که تجمع از این رفتار است.

5. بخش های کوچکتر

ممکن است آن را دشوار برای برخی از مردم به میل و علاقه اجتناب از خوردن به محتوای قلب خود را. این یک مشکل است که می تواند در حل یک راه ساده – آشپز در بخش های کوچک است. شما ممکن است خوردن 400 گرم گوشت زودتر. اگر شما یک مقدار گوشت را در بشقاب شما به طور طبیعی احساس نیاز به آن را بخورم. بنابراین اندازه گیری دقیقا چه مقدار شما باید خوردن و تنها طبخ این بخش خاص. اگر شما تصمیم می گیرید 200 گرم گوشت کافی است تنها آماده سازی یک ظرف است که با استفاده از 200 گرم گوشت به جای پخت و پز هر مقدار در دسترس است. پس از این عادت به شما اجازه می دهد به طور مداوم جلوگیری از پرخوری.

6. پیگیری

ثابت نگه داشتن آهنگ از وزن خود را, و یا دیگری شما ممکن است در نهایت راضی بودن و به دست آوردن تمام وزن شما از دست داده بود. عددی دیدن کیلو در بدن خود را کاهش و سپس شناور در اطراف سطح مورد نظر شما را قادر به همیشه مراقب برای هر وزن به دست آورید. به این ترتیب, شما می توانید اقدامات فوری برای اصلاح کردن وزن اضافی. بدون دقت پیگیری وزن خود را در معرض خطر وجود دارد که شما نمی خواهید چربی های اضافی تا زمانی که آن را بیش از حد دیر است.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

استاد هو کمک می کند Li ژو دیدن از طریق کوری

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de