حفظ دولت خود را از تعادل روحی, ذهنی و جسمی بسیار مهم است وقتی که می آید به زندگی یک زندگی است که اندازه گیری با پتانسیل واقعی خود را. در جهان است که به طور مداوم شما را به حالت هرج و مرج متانت کلید نه فقط شناور ماندن اما همچنین به رشد در موقعیت های چالش برانگیز. اساسا متانت است و دولت از ذهن که در آن شما در حال آرام تشکیل شده و انعطاف پذیر به خصوص در یک high-stakes وضعیت. آن را آسان برای همه برای رسیدن به این هدف دولت از ذهن است. در بودیسم این است که به عنوان “Upeksa” یکی از چهار نفر “والا نگرش است.”

مفهوم Upeksa

Upeksa” ترجمه به طور مستقیم به “به دنبال بیش” با اشاره به این دولت از ذهن است که می آید با قدرت خود را از مشاهده. این “قدرت” در هنگام تمرین اغلب شما فراهم می کند با یک حس آرامش درونی است که باعث می شود آن را آسان تر به حرکت از طریق درهم ظروف سرباز یا مسافر از زندگی روزمره است.

با توجه به BuddhistEnquiry: “ما توسعه متانت از طریق فکر بودن از واکنش ما به آنچه که بودا به عنوان هشت دنیوی dhammas [پدیده]. دنیوی dhammas چهار مجموعه از شرایط متضاد است که همه ما به موضوع در یک نقطه و یا دیگر در زندگی ما است. کشت متانت شامل به دنبال عمیقا در ارتباط ما با این شرایط هشت در زندگی است.”

آموزه های بودایی صحبت از متانت به عنوان یک نوع از زره پوش در برابر “دنیوی باد” از جمله موفقیت و شکست است. (تصویر: ویکیپدیا / CC0 1.0)













آموزه های بودایی صحبت از متانت به عنوان یک نوع از زره پوش در برابر “دنیوی باد” از جمله موفقیت و شکست و شهرت و بی احترامی و سرزنش و ستایش است. برای نشان دادن بیشتر زمانی که شما استفاده می شود تبدیل به ستایش یا تجربه تمدید اجرای موفقیت شما تمایل به دریافت متکبر و می توان آن را دشوار است برای شما برای تصمیم گیری درست در زمانی که “باد” تغییرات در یک وضعیت که در آن شما در حال سرزنش برای چیزی است که رفت در سازمان دیده بان خود را.

با تمرین متانت ذهن شما باقی می ماند در دلسرد شدن حتی بدون در نظر گرفتن چگونه خود را بیرونی محیط زیست عمل می کند. آن را به شما می دهد توانایی برای روشن و بی طرفانه قضاوت بر اساس آنچه این وضعیت را خواسته است.

جاده به متانت

هر ذهن متفاوت است و بنابراین آن را سخت به دیکته کردن یک قالب کلی برای رسیدن به متانت. کلید نهفته در تمرین رعایت. شما می توانید با رعایت آنچه جلب توجه شما را و چگونه ذهن خود به آن پاسخ می دهد. تلاش برای “مطالعه” راه به یک حالت متعادل از ذهن مبهم است و بسیاری از زمان بی اثر است.

این روش موثر است که به مطالعه عوامل که باعث شود شما به از دست دادن تعادل و محرک است که بر ذهن خود را مثبت یا منفی. هنگامی که شما سعی می کنید به عرب ها خود را به قالب مفهوم خود را از آنچه که equanimous است که شما در واقع تمایل به رسیدن به اثر معکوس و به جای اینکه equanimous شما تبدیل شدن به سفت و سخت دور و یا از خود راضی. هنگامی که شما را به شناسایی موانع در مسیر خود را درک آنها و حذف آنها در طول زمان به حالت تعادل است که به شما کمک می کند تا رسیدن به ساخت پایه و اساس یک شیوه تفکر است که انعطاف پذیر و سخت کوش و مهربان است.

در نظر گرفتن گام های کودک

وقتی که می آید به قانون واقعی از توسعه متانت چیز وجود دارد شما می توانید تمرین و فعالیت های خاصی است که شما می توانید درخواست خود را به.

با توجه به contemplativestudies.org: “مراقبه منجر به تبدیل شدن به بسیار هوشیار حاضر بدون متصل شدن به آن برای تبدیل شدن به بیشتر باز و پذیرش از حوادث بدون مفهوم آنها. این تغییرات پس از آن تغییر به پزشک بهتر قادر به تنظیم احساسات خود و برای درک بهتر ماهیت واقعیت است.”

مدیتیشن می تواند به عنوان ساده به عنوان چشم خود را بسته و شمارش تا 100. (تصویر: ویکیپدیا / CC0 1.0)













مدیتیشن – افرادی که هیچ تجربه با مدیتیشن باید این تصور غلط است که آن را یک ورزش پیچیده است که شامل مراحل متعدد و سال تسلط به انجام رساندن. مدیتیشن می تواند شروع شود و به سادگی به عنوان چشم خود را بسته و شمارش تا 100. به تدریج بیشتر زمان شما در آن سرمایه گذاری بیشتر شما را در درک چگونه برای آموزش ذهن خود را به سمت تکنیک های پیچیده تر برای رسیدن به عمیق تر متحده از مراقبه است.

خودتان را — در بسیاری از موقعیت های استرس زا شما احساس خطر می کنند و گوشه زیرا شما محل خود را در مرکز از وضعیت خود ، هنگامی که شما با جدا کردن خود و موقعیت از یک ناظر از وضعیت شما می توانید زنجیره ای روشن فکری مورد نیاز برای به دست آوردن دست بالا.

فضا از پاسخ شما — کنترل و فاصله تنفس می تواند موثر ترین روش برای به دست آوردن مزیت بیش از یک موقعیت استرس زا است. هر زمان که شما به خودتان پیدا کنید در مواجهه با چنین سناریویی در نظر گرفتن یک گام به عقب و نقشه کشی در یک نفس عمیق بهترین پاسخ اولیه. بیشتر زمان شما صرف تنفس وضوح بیشتر به شما سود از این وضعیت است. آن را نیز کمک می کند به علف هرز از هر غیر ضروری هوش هیجانی در پاسخ شما.

اینها فقط یک زن و شوهر از فعالیت های شما می توانید شروع با. متانت است نه به عنوان مقدار در مورد پیدا کردن یک حالت ذهنی خاص به عنوان آن را در مورد خودتان پیدا کردن. بنابراین شروع با سرمایه گذاری زمان به درک خود واقعی خود را.

دنبال کنید با ما در توییتر و یا اشتراک به ما ایمیل لیست

چرا شیر خام و پنیر محدود شده است در ایالات متحده

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de